2012. szeptember 3., hétfő

2012.08.31 - Fekvenyomás (47,5kg)

Izgalmas volt a mai edzés, mert új súllyal kezdtem dolgozni, 47,5 volt amivel fekve nyomtam. 3*3 az első nap a teljesítendő, és bár kissé izgultam, sima menet volt. 

Fontos hogy figyelni kell a stabil fekvésre, a láb nem mozoghat, és egyenletes tempóban kell engedni-nyomni. Nem szabad ejteni, sietni. A fekve nyomás mellé most neutral pull up van (pontosabban: Deadhang pull up, neutral grip, scapular retraction!), azaz speciálisan hátra húzott lapockával, mert eddig nem így húzódzkodtam, és javítani kell a technikán. Elülső izomcsoportból hajtottam végre ezidáig a gyakorlatot, úgyhogy most tanulom szabályosan. 30 darab van ahogy megy. 

A kiegészítő gyakorlat ismét négy kör, Fekvőtámasz ( 8kg), Kötélmászás fekvésből álló helyzetbe (6 ism), Hibrid guggolás (32 kg), L-sit lógásban (20s). A fekvő támasz mélysége kicsit gondot okoz, feszülnek az izmok rendesen. Kicsit sokan is voltunk, mert új vállalkozó kedvű sportra éhes kollégák érkeztek, így nagyon kellett helyezkedni a súlyokért. Mindent sikerült azért befejezni, és jöhet a hétvége, hurrá :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése